Haros Unlimited
η κρυφη ταυροσπηλια..(κατα τον δαιμονα εαυτου...)
στην πρεσα......
3604 αναγνώστες
Σάββατο, 24 Απριλίου 2010
11:58

                                                   

-ΗΡΘΕ-ΗΡΘΕ..

-.μα ποιος ηρθε?? ο στολος??..

-οχιιι,ηρθε το ΔΝΤ..θα μας δωσει λεφτα..

 -μια στιγμη βρε παιδια,το πακετο στηριξης,στο οποιο προσφυγαμε, θα αποτελειται στην πλειοψηφια του απο χρηματα των εταιρων μας στην ΕΕ η οχι?? το ΔΝΤ θα συμβαλει σε αυτο με ενα μικρο ποσο,κυριως θα ασχοληθει με την εφαρμογη των οποιων μετρων απαιτουνται για να συνελθουμε στα δημοσιονομικα,ναι η οχι?? γιατι λοιπον φωναζετε ολοι οτι... ερχεται το ΔΝΤ και οχι..ερχονται οι εταιροι για να διασωσουν τον δικο τους πισινο(ευρω),οπως ειναι και η πραγματικοτητα?? και κυριως γιατι οι ιδιοι οι εταιροι δεν το πολυπροβαλλουν?? γιατι αφηνουν και αυτοι το ΔΝΤ να φαινεται,ενω οι ιδιοι θα πληρωσουν το μεγαλυτερο μερος απο το ..ελληνικο μαρμαρο?? ΓΙΑΤΙ σχεδον ΟΛΟΙ (μμε,κυβερνηση,εταιροι κλπ) εχουν τον λογο τους,η μαλλον τους λογους τους,ειναι και πολλοι παναθεμα τους..

1.τα μμε και οι δημοσιογραφοι γιατι μονο και μονο το ακουσμα της λεξης ΔΝΤ προκαλει τρομο,προιον λιαν εμπορευσιμο στο σιναφι τους..ενω το <<ερχονται οι εταιροι να βοηθησουν>> μαλλον αισθηματα ανακουφισης θα προκαλουσε στο κοινο..(δεν πουλαει αυτο..)

2.η κυβερνηση γιατι θα μπορει να περασει οτι θελει και οπως το θελει,με συνοπτικες διαδικασιες και χωρις πολλα-πολλα,ΔΝΤ ειναι αυτο..ενω αν εβαζε μπροστα την ΕΕ(που θα ειναι στην ουσια ο κυριος χρηματοδοτης),θα αρχιζαν τα οργανα,γιατι ο κοσμος καλα γνωριζει οτι η ΕΕ σηκωνει παζαρεμα..

3.οι εταιροι μας στην ΕΕ,γιατι ετσι θα απαλυνουν τις αντιδρασεις των λαων τους που καθε αλλο παρα προθυμοι ειναι η φορολογια τους να πηγαινει στην διασωση των <<σπαταλων>> ελληνων..και δεν θα εχουν συνεχεια την ελληνικη κυβερνηση να κλωτσαει και να κουβεντιαζει<<πολιτικα>> μαζι τους για τα οποια μετρα,βαλε σου λεει το ΔΝΤ να επιτηρει τα λεφτα μας και ασε τους ελληνες να καθαρισουν με τους ψυχρους εκτελεστες..η δουλεια μας ομως θα γινει,θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ και θα σωσουμε το ευρω και την ΕΕ(τον πωπο μας δηλαδη..) 

εχουν ομως και ενα πιο υπουλο λογο οι γιουροπαιοι..να τρωει το ΔΝΤ το σκατοψυχισμα και τα μπινελικια που θα ριχνουν για καιρο οι ελληνες που θα μπουν στην πρεσα και οχι οι ιδιοι..λιγο τοχετε να σε βριζουν 12 εκατομμυρια κοσμος?? 

 

 βλεπω πολλες χαρουλες απο πολλους,γιατι επιτελους θα μπει μια ταξη,θα απολυθουν καμποσοι ΔΥ κλπ..εμενα θα μου επιτρεψετε να εχω καποιες αμφιβολιες,οχι για την αποτελεσματικοτητα των οποιων μετρων,αλλα για   την δικαιοσυνη τους..

τους κερβερους τους ενδιαφερει το αποτελεσμα...θα μειωθει πχ η μισθοδοσια που δινει το ελληνικο δημοσιο,αλλα αυτο θα γινει εις βαρος των κηφηνων και των κομματικα διορισμενων,η των ευκολων στοχων που δεν εχουν δοντι??(και που μπορει να ειναι και οι μονοι που παραγουν εργο,εδω που τα λεμε??)

θα μειωθουν τα εξοδα για την υγεια,αλλα αυτο θα γινει εις βαρος των τρωκτικων που την κατατρωνε η εις βαρος των νεων και φιλοτιμων ιατρων που παιρνουν τρεις και εξηντα ??

θα χτυπηθει η φοροδιαφυγη εκει που πρεπει,η θα βαρεσουν τον ευκολο στοχο,τον μικρομαγαζατορα που ειναι μεταξυ φθορας και αφθαρσιας??

δεν θελω να ειμαι απαισιοδοξος,θα δειξει..

προς το παρον,ας ετοιμαστουμε να μπουμε ολοι στην ΠΡΕΣΑ..

Δημητρης.                                   

Σχόλια

24/04 12:09  τσατσαρα
Το πολιτικό μεθύσι
μ’έζησε και θα με ζήσει
θέλω να’χω κ’εξουσία
πήτε τήνε και μανία...
Να με ιδεί εξουσιαστή
η Πατρίδα κι ας χαθεί!
λυτρωτή της να με κράξει
και, στο διάολο, ας βουλιάξει!
Εμέ η δόξα μου να ζήσει,
και το Έθνος ας ψοφήσει!

Ανδρέας Λασκαράτος

24/04 15:04  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Η πρέσσα είναι βεβαίως... γερμανική!

;)
24/04 17:51  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
σωσταί παρατηρήσεις
5*
24/04 18:22  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
<Στην πρέσα> ή "Στη λακούβα" (Άγαμοι Θύται)
http://www.youtube.com/watch?v=br0_EuFheo
24/04 21:13  jerri
Πολύ σωστός...
Βέβαια ο Πάγκαλος πολύ άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε ήτανε προχθές...
24/04 21:38  haros
αισιοδοξουμε φιλοι,τι αλλο να κανουμε σε αυτους τους δυσκολους καιρους?? παντως τα μηνυματα δεν τα εχουν λαβει ακομα ολοι οι ελληνες..4,5 ευρω ο καφες εχει ακομα..θα τα λαβουν ομως,λιαν συντομως...
25/04 16:28  NickTheGreek
Xaros,

Asxeto alla epikairo gia mena, ti timi stoxo exeis gia tin Ellaktwr?
25/04 19:53  haros
nik.
δεν εχω αγορασει περαιτερω ελακτωρα στην προσφατη πτωση.για τα κομματια που εχω αγορασμενα,ειχα(και εχω)σκοπο να τα πουλησω με ενα καλο κερδος γυρω στα 7 ευρω.δεν μπορεσε να τα πιασει στην τελευταια ανοδο στις 2900, και ετσι μετατιθεται χρονικα πολυ μακρια η πωληση(εχω υπομονη και φρεντο...).
το τωρινο μανικι κατω απο τα 4 ευρω το εφαγε γιατι αποσυρθηκε απο εργο στην ρουμανια,λογω ελλειψης χρηματοδοτησης.αυτο δεν αρεσε στην αγορα και τον εριξε.λογικο.ομως ο ελλακτωρας δεν ειναι μονο κατασκευαστικη,εχει πολυ τραχανα απλωμενο σε διαφορους ελπιδοφορους τομεις,γιαυτο και τον διακρατω.πιστευω οτι απο την τωρινη κριση οι ηγετες θα νγουν εντελει κερδισμενοι.
για τιμες -στοχους,ειναι σχετικο..αν καποιος αγοραζε τωρα,σιγουρα δεν εχει πολυ νοημα να περιμενει τα 7 ευρω για να κατοχυρωσει κερδη.λογικη θελει.
25/04 20:18  NickTheGreek
Euxaristw gia tis apopseis sou.
Sta 4 mpika prwti fora, meta tin eidisi me tin Roumania giati pistevw stin etaireia, alla me to kalimera zimies..

Epidi ektimw tin apopsi sou, MIG giati apo toso enthermos paliotera, eisai pleon toso antithetos? To kserw oti den pas ton Bgeno, alla 1 dis kefalaiopoiisi den einai pleon apaksiwtiko gia toses summetoxes?
25/04 20:53  haros
τωρα με τσιγκλας για μεγαλη κουβεντα..
κοιτα,οταν βγηκα απο μιγ,ειχα εξηγησει τους λογους με αρθρο μου στο μπλογκ αυτο και στο φορουμ.ειχε να κανει κυριως με την πληρη απογοητευση μου απο την διαχειριση και τις επιχειρηματικες επιλογες βγενο(με την ολυμπιακη να ειναι η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι).θα στο πω καπως <<ηπια>> η ειναι ενας εξαιρετικος γκαφατζης,η οι κινησεις που κανει δεν εχουν πρωτη προτεραιοτητα το επιχειρηματικο κερδος για την εταιρεια του,αλλα αλλους σκοπους(προσωπικη προβολη,εξυπηρετηση φιλων επιχειρηματιων η οτι αλλο..).
μου λες οτι το ενα δις κεφαλαιοποιηση ειναι απαξιωτικο για τοσες συμμετοχες.συμφωνω.δεν αρκει ομως αυτο για να με κανει να επανεπενδυσω στην μιγ.και ποιος μου λεει οτι δεν θα ακολουθησει ΑΛΛΗ ΜΙΑ περιεργη επιλογη απο τον βγενο που θα προκαλεσει περαιτερω απαξιωση της εταιρειας και αυξηση των ζημιων??η μονη περιπτωση να ξαναδω επενδυτικα την μιγ ειναι αν φυγει ο βγενο απο την διοικηση(η τον φυγουν)..
φυσικα δεν κανω καμμια προβλεψη για την πορεια της μετοχης.κατα καιρους εχει δωσει μικρα ραλλυ σε οσους πονταρουν σε μια γρηγορη-μικρης διαρκειας αντιδραση.απλως εγω δεν επενδυω με αυτο το σκεπτικο..
25/04 22:36  NickTheGreek
Xare,

Nomizw oti ton krineis ligo austira..
Pisteveis oti an allos eixe ta xrimata tis auksisis to 2007 tha eixe kanei kaluteres epiloges? (apo tis etaireies pou tha mporouse na apoktisei panta milaw).
Isws na blepei pio mprosta apo oso nomizoume oloi kai na exei pragamti kapoio orama. Apla i kaki sugkiria tha t paei ligo pisw.
Stin Olympiaki prwti fora allaksan tosa pragmata se toso ligo xroniko diastima stin istoria tis kai me dedomeni tin sygxwneusi me Aegean den nomizw oti itan telika kaki kinisi opws fainotan arxika. Oi upoloipes summetoxes (ektos Korasidi) den itan kakes epiloges, elegxei basika komatia stin pragmatiki oikonomia (oxi trapezes kai aeras) pou tha apodwsoun se pithani anakampsi tis agoras.
25/04 23:32  haros
φιλε νικ,ειναι απλως η αποψη μου,δεν διεκδικω καποιο αλαθητο.
το οραμα ειναι λιγο πολυ γνωστο,ηθελε να ελεγξει μεγαλα κομματια της ελληνικης οικονομιας (μεταφορες,τροφιμα υγεια,τουρισμος κλπ).οπως ομως καταλαβαινεις,δεν αρκει να <<αγορασεις>> κατι.(εστω και με καποιο πρεμιουμ).πρεπει να το διαχειριστεις με τετοιο τροπο ετσι ωστε το πρεμιουμ που εδωσες να αποδωσει σε καποιο οριζοντα.η κριση ειναι ανασταλτικος παραγοντας,αλλα σιγουρα δεν ειναι ο μονος για την πορεια του ομιλου και των εταιρειων του.δεν θελω να κουρασω με αναλυσεις,αλλα μια προς μια οι εταιρειες που πηρε(παρολο που μερικες ειναι οντως ηγετες στον τομεα τους και σημαντικες)δεν τις διαχειριστηκε με τον καλυτερο για αυτες τροπο.μονη εξαιρεση το υγεια,που ,απο οτι δειχνουν τα αποτελεσματα τα πηγε καλα.δες την βιβα.εκτοξευσε τον δανεισμο της(γιατι?)και αναγκαστηκε να δωσειτωρα ενα γερο και κερδοφορο κομματι της για να μειωσει τον δανεισμο της(διαβασε αν θες προσεκτικα την ανακοινωση που εβγαλε και θα καταλαβεις πολλα),επειδη οι τραπεζες κλωτσησαν...ετσι γινεται η αναπτυξη?? αυτος εβλεπε την κριση να ερχεται νωριτερα απο ολους,ετσι κανονισε τα κουμαντα του??
για την ολυμπιακη διαφωνω.θεωρω οτι και η νεα εταιρεια που θα προκυψει,ζημιογονα θα ειναι.τι να το κανω να ανακαμψει καποτε,αν επιβαρυνει για πολυ καιρο τον ισολογισμο της μιγ με ενα καρο ζημιες..εχει καμμια κερδοφορα εταιρεια για να ισοσκελισει αυτες τις ζημιες?? αυτα βλεπει η αγορα και δυσπιστει στον συγκεκριμενο επιχειρηματια..φυσικα να μην μιλησουμε για τα οσα κατα καιρους εχει πει και τα εχει παρει πισω(αυξηση κεφαλαιου στα 6 κλπ),ουτε για εταιρικη διακυβερνηση.εκει ειναι μεγας πρωταθλητης,μια κατηγορια απο μονος του.
φιλε νικ,αυτη ειναι η οπτικη μου,μπορει να ειναι και λαθος.πολλα απο αυτα που λεω,τα ελεγα και οταν ημουν μετοχος.απλως για καποια πραγματα που εδινα <<λασκα>> και χρονο μεχρι να φανει που πηγαινει,το σκοινι τεντωθηκε και εσπασε..
αν εχεις πονταρει στην εταιρεια,σου ευχομαι ειλικρινα καλη επιτυχια.μακαρι να παρει τα πανω της και να
25/04 23:38  haros
αποζημιωσει τους μικρομετοχους της.
κατι που ισως σου διαφευγει.ο βγενο δεν βρεθηκε μονο την εποχη της μεγαλης αμκ με λεφτα.βρεθηκε και πολυ αργοτερα,με 1,2 δις μετρητο απο τον ΟΤΕ.τοτε η κριση ηδη σοβουσε και μπορουσε να αγορασει τσαμπα οποιαδηποτε επιχειρηση στο εξωτερικο.τωρα θα ηταν βασιλιας.αυτος τι εκανε?? εδωσε 175 εκ και εξαγορασε τον ολυμπιακη..
26/04 00:01  NickTheGreek
File Xare, (a re filies me to Xaro ekana)

Den exeis adiko gia ta perissotera pou les, parakolouthw tn MIG apo tin arxi alla mpika prwti fora twra pou pige katw apo 2 giati apo ta epipeda auta blepw perithwria anodou (me orizonta 3-5 eti). Ton Bgeno ton pistevw apo epoxes fouskas 2000 otan proeblepse me akribeia tin ptwsi tou XAA. Exei omws kai sobares anakolouthies o logos tou, opws episimaineis kai tha sumfwnisw apoluta giati mereseis ws dikigoros tou diabolou.
Epidi tuxainei kiolas na eimai kai gw megas mpaoulakias, tha ithela alli stigmi na anoiksoume to kefalaio OTE, to opoio omologw oti me exei diskolepsei perissotero!
San twra thumamai mia efimerida pou krataga to 96, i opoia eixe diafimisi gia tin eisagwgi tis etairias sto XAA me 4000 drx kai 1 stis 10 metoxes dwrean, an diakratithoun gia 2 xronia (an den apatwmai..)
Meta apo 15 xronia 8 euro? Den mporw na antistathw se tetoies ekptwseis oso kai na thelw!
Kalo bradu giati einai kai arga ekei!
27/04 14:37  mandoles
ας ετοιμαστουμε να μπουμε ολοι στην ΠΡΕΣΑ..


μου φαίνεται ότι εσύ μπήκες στο μπαούλο και πέταξες τα κλειδιά?
27/04 15:00  NickTheGreek
8 elega alla..
Pira 7,62 gia mpaoulo olotaxws!
Elpizw na pinw kana freddo apo ta merismata gia ta epomena xronia toulaxiston..
27/04 17:57  haros
ξυλο και των γονεων σημερα στην αγορα..οπως δειχνει,θα πιουμε πολλους φρεντο μεχρι να στρωσουν καπως τα πραγματα..
27/04 18:05  quant
Να σου πω την αλήθεια, δε μου άρεσε το γύρισμα του ΟΤΕ στο κλείσιμο.
27/04 18:19  haros
φιλε quant,τετοια ωρα τετοια λογια..ο ΟΤΕ ,οπως καλα γνωριζεις,εχει το γνωστο θεμα με το πακετο των γερμανων.μεχρι να τους δοθει,θα πηγαινει το χαρτι οπως αυτοι νομιζουν.εχει καποια νεα επιχειρηματικα,αλλα τετοιες ωρες,ποιος τα κοιτα..μαγικη εικονα η αγορα σημερα..ουτε κεφαλαιοποιησεις,ουτε προοπτικες καποιων εταιρειων,ουτε τιποτα..τι ακρη να βγαλει κανεις και τι ειδους προβλεψη να κανει βραχυπροθεσμα??
27/04 18:52  NickTheGreek
Xare,

Eisai uper sto na dothei to paketo stous Germanous? An nai 10% i kai perissotero?
H na tous dothei adeia na psonisoun apo mesa kalutera?
Fobamai min mas bgoun Galloi an paroun olo to pososto tou dhmosiou..
27/04 19:24  haros
nik,οταν ηρθε η τωρινη κυβερνηση στην εξουσια,ηταν λογικο(βασει δηλωσεων)να περιμενει κανεις το δημοσιο να κρατησει ακεραιο το ποσοστο του.κυλισε ομως πολυ νερο στο αυλακι και με την τωρινη κατασταση ειμαι 100% σιγουρος οτι οτι μπορει να πουλησει το δημοσιο,θα το πουλησει(δεν ειναι και επιλογη,αναγκαστικα θα γινει απο τους δερβεναγες του δντ)πιστευω οτι το μονο που παιζεται ειναι το θεμα της τιμης.οι γερμανοι θα παρουν πληρη ελεγχο,ειτε το θελουμε,ειτε οχι.δεν εχει σημασια αν ειμαι εγω υπερ,σημασια εχει το τι θα γινει.σαν ελληνας,θα επιθυμουσα να εχει το δημοσιο εναν λογο για καποια ουσιαστικα θεματα στον ΟΤΕ(πχ αποσυρση μετοχης,αλλαγη εδρας,γραμμες στρατου κλπ).ομως..
27/04 19:41  jerri
Ας πουλήσουν ΟΤΕ στα 7 ευρώ και μετά ας ψάχνουν για Ιθάκη...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
30 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

·
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις