Haros Unlimited
η κρυφη ταυροσπηλια..(κατα τον δαιμονα εαυτου...)
οι ΔΙΑΣΩΣΕΙΣ και τα DEALS που καταστρεφουν.....
1550 αναγνώστες
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2008
18:06

 καλησπερα,ξαραχνιαζω σημερα λιγο το μαγαζι,για να πω κατι που θεωρω σημαντικο...οχι ,δεν ειναι τα μετρα των τζι -αι -τζο- 7(fuck the people,save the banks) ,ουτε η σημερινη αντιδραση των αγορων,αυτα κουβεντιαζονται ηδη κατα κορον..

 αυτο που δεν πολυ κουβεντιαζεται ειναι το deal(χαχαχαχαχα....)μεταξυ πειραιως και proton....(να διευκρινησω οτι δεν εχω χαρτια,ουτε απο την μια,ουτε απο την αλλη)..η ουσια ειναι οτι οι μετοχοι της proton ξαφνικα,βρισκονται με μειωμενη αξια μετοχης κατα 50%  ,μια και συμφωνα  με την σχεση ανταλλαγης,η τραπεζα τους,αποτιμαται στα 2 ευρω....και προσεξτε,μιλαμε απο την ΗΔΗ κατεστραμενη τιμη που ειχε εως σημερα...το νοημα ειναι ενα.... ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ....

  για να προλαβω καποιες ενστασεις,να εξηγησω,οτι σιγουρα η προτον εχει καποια<φαντασματα>μεσα της,γιαυτο δεχτηκαν οι μεγαλομετοχοι της να ανταλλαξουν τις μετοχες της,σε αυτη την φαινομενικα εξευτελιστικη αναλογια..το θεμα ομως δεν ειναι αυτο..το θεμα ειναι,οτι ΠΑΡΟΛΗ την τρομερη πτωση που ειχε η μετοχη της,η αγορα ΔΕΝ ειχε προεξοφλησει τα χειροτερα....(που φυσικα θα μπορουσαν να ειναι ακομα πιο ασχημα,απο αυτα που εγιναν,στο κατω κατω η τραπεζα σωθηκε) το αν η πειραιως ωφεληθηκε,ειναι κατι που θα το δειξει το μελλον...μερικες σκεψεις προς κουβεντα....

1.οι τραπεζες οι ελληνικες δεν κινδυνευουν,αλλα ακομα και αν κινδυνευσουν,οι λευκοι ιπποτες ματσο..(απο την κυριακη προστιθεται και το κρατος,με τις ελεγχομενες ετε,ττ,ατε..να τρεξουν προς διασωση,αν χρειαστει...)ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟ<ΔΙΑΣΩΣΗ> Η ΕΣΤΩ<DEAL> ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ..ΤΑ DEALS ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ..

 2.η πιο πανω παραγραφος,ΔΕΝ αφορα μονο τις τραπεζες...πολλες εταιρειες διαφορων κλαδων,θα ακολουθησουν..για τους μετοχους τους,ισχυει το ιδιο...

 3.το εχω πει πριν λιγο καιρο(επ ευκαιρια της ανακοινωσης της αυξησης της μιγ),το ξαναλεω και αμαρτια ουκ εχω..μην κυνηγατε τους ΠΙΘΑΝΟΥΣ στοχους του βγενο,μην μπειτε σε αυτο το πανηγυρι...

 4.αναμενω ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ δυο μερες για να σκεφτω οτι μιλαμε για αντιδραση των αγορων,εστω μικρης διαρκειας,μετα απο δυο μερες,νεο θεμα για να το κουβεντιασουμε,καλα να ειμαστε...

 Δημητρης.

Σχόλια

13/10 18:21  shade
Δημήτρη καλά τα λές.
Και εγώ τόσα χρόνια στο ΧΑ δεν έχω δεί να κερδίζουν μικρομέτοχοι στα deal και τις εξαγορές.Υπάρχει άνοδος της τιμής πριν , αλλά μετά ισχύει πούλα στην είδηση.
Οσο για τα λεφτά του Βγενό έχεις δίκιο δεν μαντεύεται που θα κατευθυνθούν και πότε.
13/10 18:24  Swearengen
Γειά χαρά,
Tέτοια "deals" -με το μαχαίρι στο λαιμό- να λείπουν ! Μπρος γκρεμός και πίσω Πειραιώς για την Proton. Aυτή είναι μια ΚΑΚΗ είδηση κι όχι μια συμφωνία απ' αυτές που περιμένει η αγορά για να πάρει μια ανάσα. Και ασφαλώς τα χειρότερα δεν έχουν προεξοφληθεί πλήρως, ειδικά για τις Τράπεζες. Μερικές μάλιστα, εκτός από τα εισαγόμενα "τοξικά", πλήττονται τώρα και από εγχώρια ! "Κανόνι" 5 εκ. ευρώ στην ΑΤΕ Καρπάθου. Ε,ρε γλέντια...
www.zougla.gr/news.php?id=10275
13/10 18:26  Hi Five
Φήμες ότι ο Marinis είχε άλλη μια ultra long θέση στην ΠΡΟΤΟΝ μερικά ευρώ ποιο πάνω...τις επιβεβαιώνω!
13/10 18:26  spado
Όλα δείχνουν ότι αυτήν την κρίση θα την πληρώσουν μόνο οι μέτοχοι των επιχειρήσεων.
13/10 18:28  Hi Five
spado
...θα την πληρώσουν οι μέτοχοι των Τραπεζών...δεν γνωρίζω μετόχους σε άλλες επιχειρήσεις...όλοι είναι μέτοχοι ή και θα γίνουν μέτοχοι στις Τράπεζες...
13/10 18:31  haros
ΣΥΜΦΩΝΩ,ειναι μια κακη ειδηση για τους μετοχους..βεβαια ειναι καλη για το συνολο με την εννοια οτι καταδεικνυει οτι δεν θα αφησουν τραπεζα να κλαταρει...
13/10 18:33  Nastybishop
Το ερώτημα όμως που μένει αναπάντητο είναι γιατί οι βασικοί μέτοχοι της ΠΡΟ εδώ και καιρό αγόραζαν σε πολύ υψηλότερες τιμές (πχ. Αθανασόπουλος);
13/10 18:35  haros
βεβαια,να πουμε και το αλλο..το εννιαμηνο και το ετος(αποτελεσματα)θα καταδειξει και ποιες αλλες εταιρειες πληττονται(εκτος απο τραπεζες),οποτε και εκει αν εχουμε ντηλς διασωστικα η ακομα χειροτερα,θα πληγουν οι μετοχοι τους..ας μην ξεχνουμε οτι,μανι μανι,η αγορα(η πραγματικη) ειναι ψιλοπαγωμενη
13/10 18:35  Hi Five
hare
Η είδηση δεν είναι καλή.- Τώρα ανάλογα πως τα βλέπει καθείς...αντικειμενικά και αν το γενικεύσουμε...κανείς μέτοχος Τράπεζας δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν η χρηματιστηριακή τιμή και άρα κεφαλαιοπίηση είναι ενδεικτική της λογιστικής αποτίμησης...
13/10 18:36  Hi Five
hare
Για το 9-μηνο συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
13/10 18:37  haros
ναστυ,αυτο ειναι ενα μεγαλο θεμα,που δεν το ξερω..για ποιο λογο αγορασαν το ποσοστο της φραγκου δηλαδη..δεν αποκλειω να υπηρχε καποιο συμφωνητικο,καποια ρητρα επαναγορας,αν η τιμη επεφτε πολυ,δεν το ξερω,αν η φραγκου ειχε παρει αρχικα τις μετοχες απο τους μεγαλομετοχους,αν καποιος το ξερει,ας το πει...
13/10 18:38  Hi Five
Nastybishop
Άσε τα δύσκολα ερωτήματα...μέχρι να το απαντήσει το ερώτημά σου αυτό κάποιος η μετοχή έχασε 5 ευρώ...φιλικά πάντα
13/10 18:39  Nastybishop
Χai δεν είναι καλή είδηση για τους μετόχους τραπεζών που κινδυνεύουν να γίνουν μια μπουκία. Αλλά για τους μετόχους των ισχυρών ίσως να μην είναι και τόσο κακή είδηση, αφου το παιχνίδι εμένα μου μοιαζει σαν zero sum game (με την έννοια ότι αφού είναι εις βάρος του ενός, σίγουρα είναι υπέρ του συμφέροντος του άλλου).
13/10 18:40  haros
ναι χαι φαιβ,αυτο ειναι που σκεφτονται ολοι..καλα τα <μετρα>και οι <αποφασεις>και μαλλον θα γλυτωσουν το κραχ του συστηματος,αλλα τα επιμερους(κερδη εταιρειων)ειναι προς διερευνηση..
13/10 18:40  spado
Το σφίξιμο των Τραπεζών θα περάσει στις εισηγμένες επιχειρήσεις (περιορισμός των δανείων, άνοδος των επιτοκίων άρα μείωση κερδών και μείωση της τιμής των μετοχών) Πάλι οι μέτοχοι θα χάσουν.
13/10 18:40  Nastybishop
Χai δεν έχω μετοχές της ΠΡΟ. Γενικά έχω ψιλοαλλεργία στις τράπεζες. Αλλά είναι ένα ερώτημα που ίσως έχει ενδιαφέρουσα απάντηση.
13/10 18:42  Hi Five
Nastybishop
Δεν θα αντιδικίσω γιατί δεν θα μπορείτε να κάνετε και ban...Πάντως οι κολλοσοί δεν φτιάχνονται αν εξαγοράζεις ξυπόλητους...ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...
13/10 18:44  Nastybishop
Χαλάρωσε xai...καμμία διάθεση προς αντιδικία, κουβεντούλα κάνουμε. Άλλωστε όπως σου είπα και όπως προδίδεται από τα γραπτά μου (βλέπε μοη, μυτιλ, ελπε, ευπρο ) ούτε εγώ γουστάρω τις τράπεζες.
13/10 18:44  Hi Five
spado
Κάνεις λάθος...το σφίξιμο των Τραπεζών δεν θα το νιώσουν οι επιχειρήσεις...guess why?
13/10 18:44  haros
χαι,το μαγαζι εδω εχει αλλεργια στα ban,επισης μηνυματα δεν σβηνω..καθε κουβεντα για μετοχες και για την γενικη κατασταση των αγορων ειναι το ζητουμενο σε αυτο το μπλογκ
13/10 18:50  Hi Five
To 2002-2003 ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ η ροή της ρευστότητας (στο και τότε χωρίς χρήμα σύστημα) να διοχετευθεί μέσω των Τραπεζών...όλη η ανάπτυξη ΠΑΝΤΟΥ θα παιρνούσε από τις Τράπεζες (εμπορικές ή επενδυτικές)...ο λόγος ήταν διότι οι επιχειρήσεις τα σκ@τωσαν την προηγούμενη περίοδο (φούσκα 1999-2000)
Το 2008 η απόφαση που μάλλον πάρθηκε είναι η ρευστότητα να διοχετευθεί στις επιχειρήσεις με ενδιάμεσο μάλλον τις Τράπεζες... ο λόγος είναι διότι τα σκ@τωσαν οι Τράπεζες την προηγούμενη περίοδο...
13/10 18:51  Swearengen
Οι τράπεζες, αυτή τη στιγμή, είναι τα κορυφαία ΤΖΟΓΟ-χαρτα, για τους λάτρεις της "περιπέτειας". Εγώ συμφωνώ απόλυτα -όχι τώρα, εδώ και πολλούς μήνες- με το δόγμα "μακρυά από τράπεζες" (πλην ΕΛΛ, χεχε!), το θέμα όμως είναι ότι δίχως τράπεζες άνοδος ουσιαστική δεν έρχεται. Ποτέ.
13/10 18:51  Hi Five
και όποιος με κατάλαβε ...κατάλαβε...
13/10 18:53  Nastybishop
Swear, είναι σίγουρο ότι θα παιχτεί πολύ παιχνίδι με τις τράπεζες. Οποιανού αντέχει το στομάχι...Πάντως ποτέ μου δεν τις χώνεψα. Οπότε συμφωνά και εγώ μακρύα και αγαπημένοι.
13/10 18:57  haros
swear,συμφωνω με την εννοια οτι η μετακυλιση του βαρους της αγορας μας,απο τις τραπεζες σε αλλες εταιρειες(αν φυσικα ποτε γινει )θα ηταν κατι το επιπονο και πρωτοφανες...και κυριως θα επαιρνε πολυ καιρο...βεβαια,ας μην λησμονουμε,οτι ζουμε και πρωτοφανεις καταστασεις...παντως για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ανοδο,δεν νομιζω οτι κουβεντιαζει κανεις,σε ολη την υφηλιο,για αρκετους μηνες ακομα(δεν λεω χρονια,γιατι δεν παω τοσο μακρυα,μπορει να συμβουν πολλα,που δεν μπορουμε να τα υποθεσουμε)
13/10 18:59  Hi Five
hare
το σύστημα ήδη βιώνει το επίπονο σενάριο σου...για όλα φταίνε οι αποφάσεις του 2008...
13/10 19:04  Nastybishop
Δημήτρη, τι εξήγηση δίνεις για τις αγορές των βασικών πάνω από τα 5-6 ευρώ;
13/10 19:04  Swearengen
-Εννοείς Xai ότι το κέντρο βάρους των αγορών εφεξής μετατίθετα, λίγο ή πολύ, από τις τράπεζες σε άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, που θα καταστούν και πρωταγωνιστές ?
13/10 19:06  haros
ναστυ,εδωσα παραπανω μια εξηγηση για τις αγορες των βασικων,σε πακεττα,απο την φραγκου(irf),δεν ξερω αν ειχαν κανει και αγορες απο την <ελευθερη>πιατσα,αν οντως ειχαν κανει,ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω το γιατι...
13/10 19:08  Hi Five
Σωστα swear...
13/10 19:08  Nastybishop
Αυτο που πιστεύω εγώ πάντως είναι ότι αναγκαστικά θα μπουν χαλινάρια στην πιστωτική επέκταση, οπότε και οι κερδοφορίες τους αναγκαστικά θα πιεστούν.
13/10 19:11  ΚΥΠΡΙνΟΣ
hai five,μπουρδέλο χωρίς πουτάνες γίνεται...?εκτός και αν το κλείσουμε και πάμε για παραδοσιακό καφενείο.
13/10 19:11  Nastybishop
Η ενέργεια ίσως να είναι ο κλάδος που θα οδηγήσει στη νέα φούσκα.
13/10 19:12  Swearengen
Δεν το αμφισβητώ, όσο παράδοξο κι αν μου ακούγεται τώρα, δηλαδή να μιλάμε εφεξής για μια αγορά ΜΗ τραπεζοκεντρική ! Υπάρχει τέτοιο ιστορικό προηγούμενο στην Ελλάδα ?
13/10 19:12  haros
ναι,ο τροπος που μεχρι τωρα εβγαζαν υπερκερδη οι τραπεζες,ΣΙΓΟΥΡΑ αλλαζει,δεν υπαρχει θεμα...δεν λεει κανεις φυσικα οτι θα σταματησουν να παραγουν κερδη,αλλα ,πιστευω,οτι ειναι αποφασισμενο να μπει φρενο στα υπερβολικα ρισκα που επαιρναν,οχι μονο στα δανεια,σε πολλα θεματα...
13/10 19:13  Beekeeper
Πλέον το χρήμα θα περάσει στην πραγματική οικονομία, μήπως και σωθεί το σύστημα.
Είναι πλέον μονόδρομος για να μην υπάρξει ανεργία και πληθωρισμός.
Τέλος οι αεροβασίες...
13/10 19:13  spado
Απορία Ποιος έχει τη δύναμη να περιορίσει,εδώ ή στο εξωτερικό, τις τράπεζες?
13/10 19:14  haros
το παραπανω μν αφορουσε τον ναστυ,τρεχουν γρηγορα και δεν τα προλαβαινω...
13/10 19:15  Yannis K.
πω πω πω κολλημα!
ευτυχως που την εκανα.
μερα μπαινει μερα βγαινει τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.
φιλικα.
13/10 19:16  haros
Spado,στο g 7,μιλουσαν οι πρωθυπουργοι,και ο τρισε εκανε την κοττα,την κατασταση την πηραν στα χερια τους οι κυβερνησεις...
13/10 19:17  Hi Five
ΚΥΠΡΙνΟΣ
Σίγουρα δεν γίνεται μπουρδέλο χωρίς πουτάνες...πάντως αυτές οι πουτάνες στο μπουρδέλο που θέλουν δεν κάνουν!
13/10 19:17  Nastybishop
Πιθανόν να αλλάξει και το μοντέλο διοικησης χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Εως τώρα οι απολαβές συνδεόνταν με τα κέρδη κάτι που οδήγησε τους μανατζερς να αναλάβουν τεράστιο ρίσκο (για ευνοήτους λόγους: τα κέρδη δικά μου, οι ζημιές δικές σας). Πλέον αυτό ίσως αλλάξει. Και αν αλλάξει οι διοικήσεις δεν θα έχουν και κίνητρο να αναλαμβάνουν τόσο υψηλό ρίσκο. Αρα ούτε οι ίδιες οι τράπεζες δεν θα θέλουν την υπερβολική επέκταση.
13/10 19:18  Hi Five
Yannis K.
από το Yannis Κολλημένος?
13/10 19:18  Yannis K.
... με τη μπαλα :)
13/10 19:22  haros
ναστυ,αυτο για τις αμοιβες το ανακοινωσαν ηδη,το θεμα ειναι οτι ,μαλλον,θα σταματησει και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ μοχλευση που υπηρχε(στις αγορες),η οποια ηταν απο τις ΠΙΟ σημαντικες αιτιες του προβληματος...(οχι αρχικη,παντως σημαντικοτατη)
13/10 19:29  Nastybishop
O dow κάνει ράλι ανευ προηγουμένου...Πάντως ειναι τέτοιο το χάος στις αγορές, που ένα καλό κριτήριο να καταλάβεις αν κάποιος λέει βλακείες είναι αν τις λέει με μεγάλη βεβαιότητα...κανείς δεν μπορεί να βγάλει άκρη απο αυτό το μπάχαλο, ούτε ο θεός, πόσο μάλλον να μιλάς με βεβαιότητα ότι θα γίνει αυτό ή το άλλο σενάριο.

Ποιος ξέρει? Εγώ πλέον θεωρώ όλα τα σενάρια πιθανά. Από μακρόχρονη στασιμότητα, από ακόμα χαμηλότερα χαμηλά, από bear rally μέχρι και bear rally που δεν θα τελειώνει...όλα τα θεωρώ ανοιχτά αυτή την στιγμή.
13/10 19:31  Swearengen
Δηλαδή, το Range Rover Rally το αποκλείετε ?
13/10 19:33  Nastybishop
Ναι όντως πως μου διέφυγε το ρημάδι...
13/10 19:34  Hi Five
Nastybishop
Όταν μια τάση φτάνει στο τέλος της θα συναντήσεις πολλούς βέβαιους για το αντίθετο...όταν μία τάση αλλάζει θα συναντήσεις πολλούς να μην πιστεύουν στην αλλαγή.
Ότι σου γράφω στο γράφω μετά βεβαιότητας!
13/10 19:41  Nastybishop
Eνας καλός δείκτης των επενδυτικών προσδοκιών είναι τα discount των επενδυτικών...Oταν ξεφτιλιστούν παντελώς η απογοήτευση είναι στο ζενιθ και τουμπαλιν. Οντως το καλοκαίρι του 2007 κάποια discount είχαν αρχίσει να κλείνουν επικίνδυνα (πχ κάτω απο 20%), σήμερα έβλεπα ΔΙΑ και ΑΝΔΡΟ πολύ πάνω από το 30% σχεδον 40% (ΑΛΤΙ και ΓΚΝΕΦ δυστυχώς αποτελούν ειδικές περιπτώσεις οπότε δεν λογίζονται).
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
26 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

·
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις